Recenzie (2 169)
Oktopus - Srdcová sedma (2023) (epizóda)
Ten Hanzlík je marnej....
Oktopus - Žihadlá (2023) (epizóda)
Pořád jsem čekal, kdy přijde Habera a vyhodí tu Hvězdnou pěchotu! Ani prsa tomu nepomohla.
Osada - Epizoda 7 (2023) (epizóda)
Je naprosto nezbytné!!!!
Osada - Epizoda 8 (2023) (epizóda)
Sýrová moudrost - Cheesecraft, díl bez Heleny, hon a dokonalá vražda. Tohle ušlo...
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Bavilo mě to. I ty dlouhé dialogy. I ty předělaný povídky. I ty tresty hajzlů rodiny Ušrovic!
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Bavil jsem se od začátku do konce!
Prízrak v Benátkách (2023)
Taková divadelní hra v nádherných Benátkách. Bavilo.
Reacher - Bankomat (2023) (epizóda)
Výbornej návrat!
Star Trek: Neznáme svety - Ad Astra per Aspera (2023) (epizóda)
Je to naivní, je to napínavé, je to Star Trek. O utlačování menšin se dá psát i chytré scénáře bez bulení a pocitů.
Star Trek: Neznáme svety - Medzi požieračmi lotosov (2023) (epizóda)
Ve světě, kde nebylo žen, pobyl jsem nejvýše den. Dva strážní hlídají palác. A k jídlu tady asi jedí nalámaný kámen. Ale místo paměti je vedou pocity, oproti Discovery jsou pocity mnohem lépe vyjádřeny. A já jsem PILOT - je super!