Recenzie (2 169)
Akty X - Film (1998)
Seriál už začínal nudit, ale film se povedl. Je prostě dobrý..
Akty X - Môj boj (2016) (epizóda)
Nutný (nudný) rozjezd. Mulder se vrátil z Kalifornie a Scully už doléčila Hannibala. Jsou mi mnohem sympatičtější, než za mlada (jejich mlada). Těším se na další a doufám - lepší díly!
Akty X - Mulder a Scullyová stretávajú monštrum (2016) (epizóda)
Vtipné!
Akty X - Znovu doma (2016) (epizóda)
Naivní horror...
Akumulátor 1 (1994)
Výborný film. Úlet...
Alias (2001) (seriál)
Zatím (po první polovině 1. série) dost nudné. Trochu dětské. Ale já boj nevzdávám, když čtu, že druhá sérka bude lepší.
Alibi na vodě (1965)
Je to takové americké. Že? A překvapivě vtipné....
Alica v krajine zázrakov (2010)
Stylové zpracování, podivného příběhu...
Alice Cooper: Brutally Live (2000) (koncert)
Alice už sice není to co býval, ale.... Je to prostě nářez.
Alita: Bojový Anjel (2019)
Celou dobu čekám, kdy se půjde nahoru a ono prd. Máme tu další seriál. A taky mi přijde divný, že v tak vymakaný době, kde za zcizení hlavy darebáka hrozí trest smrti, můžeš zabít předsedu místního autoklubu a nic se ti nestane. Ale obrázky byli fajn...