Recenzie (2 169)
Príbeh služobníčky - Priecestie (2021) (epizóda)
Zatímco dvě téměř nevinné plodné služebnice shodíme ze střechy, největší partyzánku pošleme s kámoškama v dodávce hlídané jednou bábou a prostatikem. A psi se už asi taky v Gileádu nerodí...
Príbeh služobníčky - Prasatá (2021) (epizóda)
Pomsta je fajn. Doufám jen, že se nebudou řezat pouze pánské koule...
Príbeh služobníčky - Mayday (2019) (epizóda)
Je to sci-fi! Letiště je hůř hlídané, než samoobsluhy, postřelené ženy prchnou cvičeným vojákům do divočiny a drony už nelítají... Ale jinak dobrý konec...
Príbeh služobníčky - Season 3 (2019) (séria)
Já se u toho ukrutně nudím. A snad proto, že jsem totalitu zažil, zdají se mi některé události a chování postav nelogické a nepochopitelné.
Breakheartský priesmyk (1975)
Vraždy na západě. Dobrý a zábavný film.
Skřivánci na niti (1969)
Po letech jsem viděl film celý a v klidu. Je výborný! A nemyslete, ty fráze se v různých úpravách melou i dneska.
Desatero hříchů (2019) (seriál)
Nevadí mi přirozeně oškliví lidé. Naopak, jsem rád, že opět nevyšetřují pouze modelky a charismatičtí géniové...
Black Widow (2021)
Takové opulentní nic. A nuda...
Murdochove záhady - The Accident (2017) (epizóda)
Smutný díl. David Hewlett z Hvězdné brány výborný!
Ubohý pan Kufalt (1981) (TV film)
Lahůdka!