Recenzie (2 169)
Vražda na Eigeru (1975)
Je to celý jako Clint. Prkený.
Stáří není pro sraby (2022)
Hvězda navíc za Freje a Přeučila. Ale, co máte hrát, když je scénář tak blbej....
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Po dlouhé době český film, který nemá hluchá místa a pitomé herce. Líbí se mi i casting malých rolí.
Andor - Nikto nás nepočúva! (2022) (epizóda)
Andy je borec! Upozadí hlavního hrdinu někam na periferii.
Drž se blízko - Epizoda 8 (2021) (epizóda)
I když vraha tušíte pár dílů nazpět, je konec opravdu dobrej. A ten druhý konec ještě lepší! Jen škoda, že ukončení některých linií nebylo delší a krutější! Zasloužili by to!
Premlčané (2022)
Český thriller a dobrej. Nečekané.
Betlehemské svetlo (2022)
Je tam poetika, dobří herci, pomalý příběh. Oproti jiným českým snímkům pořád nadprůměr.
Docent - Rozhodnutie (2023) (epizóda)
Takový nadstavbový díl. Vlastně zbytečný. Že by padesátiletej policajt nepoznal Vašuta a Renče je víc neuvěřitelný, než existence bojového umění NA ZOU WAK....
Vražedné práva - Season 6 (2019) (séria)
Nejlepší řada!
C.B. Strike - Epizoda 1 (2022) (epizóda)
Solidní začátek.