Recenzie (2 169)
Liga výnimočných (2003)
Tohohle filmu je fakt škoda....
Meno ruže (1986)
Jeden z nejsilnějších zážitků v předrevolučním kině....
Sedem rokov v Tibete (1997)
Moc dobrá a koukatelná adaptace dobré knihy....
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Vražda v Orient exprese (2010) (epizóda)
Přestože víme, jak to dopadne, jsme napnutí, jak to bude dál. Výborná adaptace...
Ohnivé ženy mezi námi (1987) (TV film)
Už dost!
Ohnivé ženy se vracejí (1986) (TV film)
Ale jo...
Doktor z vejminku (1982) (seriál)
I když trochu poplatné, tak se to dá. 50%, ale ten písňový hit zvedá hodnocení nahoru....
Drahé tety a ja (1974)
Ač výborné obsazení, tak mě ten film neoslovil....
Světáci (1969)
Když se to sejde tak to jde samo....
Sedm žen Alfonse Karáska (1967) (TV film)
Chudák Alfonz...