Posledné recenzie (110)
Hranice života (2005)
Když jsem na tenhle film koukal, tak jsem nevěděl kdo to režíroval, a dal bych ruku do ohně za to, že je to Lynch. Naprostá psychárna, vůbec jsem se nechytal. Ale na konci se to příjemně rozuzlilo a ty jednotlivý haluze začaly dávat smysl. Přesto tento snímek nepovažuji za nijak výjimečný, proto ***
Muži, čo čumia na kozy (2009)
To jako mělo bejt vtipný?!? Něco tak k uzoufání nudný jsem už dlouho neviděl. Grant Hesov by se už NIKDY neměl pustit do režie. Takhle neuvěřitelně nevyužít potenciál oskarového obsazení by mělo být trestný. Vážně jsem nečekal nic extra, ale aspoň jsem bláhově doufal, že ústřední čtveřice typu Clooney, Spacey, Bridges a McGregor dokáží sami o sobě zajistit notnou dávku zábavy.... chyba :(
Skratka k smrti (2009)
Nejdřív jsem se asi hodinu nudil a čekal, až se začne něco dít, a ouha, když se to "rozjelo" bylo to nudnější, než ten ultranudnej začátek. Tohle má do hororu daleko.