Recenzie (567)
Nindža zabijak (2009)
Slušný potok krve:-))) 60%
Sexi párty 3: Nováčik (2009)
Slušné, zábavné a přitom tak obyčejné..:) ...Hodnocení-70%
Kým si po nás príde (2007)
Skvělá komedie/drama, perfektní Jack Nicholson, i Morgan Freeman. Hodnocení - 70%
Hlas smrti (2005)
Uaa, brr, že jsem se ale bál...Duchařské horory, to je moje, moc se mi líbí, prožívám je a krásně se u nich bojím:-)) I pár slušných lekaček, mno, solidní:-) Jen ten závěr byl trošku přehnaný a trošku to celkově zhodilo, ale i tak spokojenost.
Dotyk smrti (1999)
Ne tohle drama/ thriller mě nechytlo, ze začátku to vypadalo slibně, ale pak slabší a pro mě nudné a zklamání...2*
Všetci sú v pohode (2009)
Nuda... Přílíš prokecaný a nezajímavý film...Tohle drama mě prostě nechytlo... R. DE Niro hraje solidně, ale celkově víc než na 2* to pro mě není.
Bez mena (2009)
Hm, film jsem neznal, čili ani nic od něj neočekával a můžu jen doporučit, skvělý film, skvělé drama, není co vytknout, super, víc takových filmů... Hodnocení: 85%
Vyklepaný Gary (2009)
Ale jo uslo to, nejvíc mě ale pobavil smějící se děda, čím víckrát se ve filmu smál, tím víc jsem se smál:-) ... Hodnocení:60%
Láska na druhý pohľad (2009)
Uaa, krásný film, který mě dojal na konci a to až k slzám...Tady se nejednalo o klasickou romantickou komedii, ale o úplně něco jiného a velmi citlivého a to ztráta svého blízského, kterého milujete... Chtěl jsem dát 3*, ale nakonec se nestydím dát 4.
Bruno (2009)
Zlatý Zohan, či mistrovský Borat, tohle bylo nejslabší, pár vtipných scén, ale jinak mě tenhle humor moc nebral, kor když byl celý film "homoušský", nechutné scény.... Na borata to prostě nemá ani náhodou a Zohan, který už pro mě nebyl tak originální a až tolik vtipný, než Borat to pro mě taky vůbec nemělo. ...50%