Recenzie (408)
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Nenapadá mě co vytknout. Jízda od začátku do konce.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
85 %, komediální akční jízda. Za mě super.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
85 %, za mě parádní akční jízda od začátku do konce.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
65 %, neurazilo. Moc CGI efektu na můj vkus. Konec jsem očekával ještě pár scén navíc, které nepřišly.
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
Ale jo, vypnout mozek tak to šlo přežít. Ale CGI docela chabé, dost mi vadilo.
The Last of Us (2023) (seriál)
80 %
Super Mario Bros. vo filme (2023)
80 %, velice dobrá oddychovka Mario měl spád od začátku do konce. Jen ze začátku mi přišel Luigi dost otravný.
Šialená noc (2022)
70 %
Avatar: Cesta vody (2022)
80 %, ani jsem se nenadál a 3 hodiny byly za námi.
Black Adam (2022)
65 %, takové divné efekty, film pěkně odsýpal