Obľúbené seriály (10)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Pro mne jak asi jasné srdcová záležitost. Tenhle seriál byl pro mne klíčový protože když jsem ho v osmnácti viděl poprvé začal jsem se zajímat o tvorbu Davida Lynche a odsud vedla cesta k Bunuelovi, Bergmanovi a dalším klasikům artového filmu. Nicméně je pravda že poslední díly druhé série nejsou tak dobré jak první série nicméně závěrečný díl opět režirovaný maestrem to bohatě napravuje.
Kráľovstvo (1994)
Komparz (2005)
Nebyla pro mne nějaká rolička pane režisére :-)
Dekalóg (1989)
Byli jednou dva písaři (1972)
Šumná města (1995)
Anjeli v Amerike (2003)
Červený trpaslík (1988)
Veľké malé klamstvá (2017)
Sex v meste (1998)
Tom Riddle to za mne vystihl- a a já nemám co bych dodal.