Recenzie (144)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První série plná akce a napětí, poměrně dobrá. Začátek třetí série má scénář, jak kdyby ho někdo napsal za 2 minuty na účet v KFCčku, zatímco čekal na stripsy. Otázka je, kdo mu to odkýval.
Dámska jazda (2017)
Tady tenhle typ vaginálního humoru mě moc nebaví.
Zmenšovanie (2017)
Proč hraje Matt Damon zhruba jednou za rok v nějaké naprosté sračce?
Tri dni k slobode (2010)
Napínavý jak kšandy.
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Eva green je hnusná svině.
Dánske dievča (2015)
Dásnká děvka je pěkná píčovina a nedalo se na toho hnusnýho Redmayna dívat.
Kostičky (1994) (relácia)
A teď vypněte nás prosím, ať nebolí vás hlova.
Mortdecai: Grandiózny prípad (2015)
Grandiózní nuda. Johnny Depp špatnej.
Grandhotel Budapešť (2014)
Lobby boooy
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
S těžkým srdcem dávám 4*.