Recenzie (144)
Nič nás nerozdelí (2012)
Dal bych tomu oskara za nejlepšího týpka na lehátku.
Bedári (2012)
Kdyby každou větu nezpívali, tak to je možná i dobrý.
Osvietenie (1980)
Shelley Duvall je hnusná zrůda.
Atlas mrakov (2012)
Skvělé zakončení filmů z roku 2012. Tom Hanks byl vynikající a skoro bych mu až odpustil, jak v roce 1995 vyfoukl Morganovi Freemanovi oskara.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Naprosto boží, nemám co vytknout kromě té jedné scény s tím trapným fórkem skřeta. Mohlo by to ještě být tak 2 krát delší. Bilbo bude mít určitě příběh či dva na vyprávění až se vrátí, jestli se vůbec vrátí.
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Překlad Oggy a švábi tleje.
Amazing Spider-Man (2012)
Doktora Connorse jsem měl v seriálu jako záporáka vždycky nejradši a Emma Stone je stokrát lepší než Kristen Dunst.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Třídní hierarchie, kde je malej ginger výš než normální lidi, je zvrácená.
21 Jump Street (2012)
Tak 3-4, ten nigga co tam furt nadával byl dobrej a ten obrázek filmu trochu mystifikující.
Snehulienka a lovec (2012)
První polovina byla lepší než druhá a Thor je tam moc málo.