Recenzie (35)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Původní kinoverze: dvě hvezdičky Ultimátní edice: čtyři hvězdičky Vydání o 40 minut delší verze je asi to nejlepší, co se tomuhle filmu mohlo stát. První nudnou polovinu lehce oživuje, druhou až příliš svižnou zase zklidňuje. Ve výsledku se už dá mluvit o povedeném superhrdinském filmu, který funguje i přes svoje mouchy (a že jich pár je).
Lucky Louie (2006) (seriál)
V podstatě jde o stand-upy Louise C.K. v podobě sitcomu. Takže se rozhodně pobavíte :-)
Zlatý Glóbus 2011 (2011) (relácia)
Už jen kvůli výkonu Rickyho Gervaise nemůžu hodnotit jinak.
Conan (2010) (relácia)
Mám pocit, jako by se vrátil Spasitel. Spasitel světa talkshow.
Nadoraz (2010)
Už dlouho jsem se tak dobře nepobavil u násilí páchaného na dětech.
Počiatok (2010)
Chtěl bych jít ještě jednou do kina na Inception, sledovat ho, usnout, ve snu jít do kina na Inception, sledovat ho, znovu usnout, a ve snu uvnitř snu jít do kina na Inception. Tohle přání má jenom jednu chybičku. U Inception se usnout nedá.
Událost (2010) (seriál)
Rozhodně je zápletka pořádně zamotaná. Na mě chvílemi až moc.
Saturday Night Live (1975) (relácia)
Dalo by se s jistou dávkou nadsázky říci, že co díl, to perla. A to se jen tak nevidí :-)
Salt (2010)
Až na pár scén (oriinální styl řízní auta) docela nuda.
Smradi (2002)
Asi jsem od pana Týce čekal víc, takže je možné, že je chyba na mé straně. Na druhou stranu vám sledování tohoto filmu nijak neublíží, narozdíl od mnoha jiných českých filmů.