Posledné recenzie (29)
Nákaza (2011)
Prilis vela znamych tvari a s nimi aj vela pribehov, z ktorych ani jeden nie je celkom dotiahnuty ci obzvlast zaujimavy. Ludia sice zomieraju ako na beziacom pase ale strucnost konkretnych dejovych linii vam nedovoli sa s niektorou z nich hlbsie prepojit a nasledne citit stratu blizkeho cloveka, ktoru stvarnuju. Ustrednu postavu by ste tu asi tazko hladali, co mne dost chybalo a nemala som sa ako do deja vzit cim som zostala iba ako pasivny divak, ktory si toho z filmu vela neodniesol (nepocitam hand cleansing spray ako napadity darcek od kina:)). Prijemne ma potesila absencia klise zaveru ala zaber na kaslajuceho cloveka aj po podani vakciny, kde si zvysok mozme iba domysliet, no naopak by ma zaujimalo co bola 57-micka zac. Strucne vysvetlenie na zaver potesilo, aj ked posobilo tragikomicky, no aj take veci sa stavaju...
Dreamhouse (2011)
V ukazkach film posobi trochu hororovo a tak som mala obavy ci to zvladnem (hlavne v kine:P) ale dream house je predsa len hlavne tou dramou. Ked nad tym spatne rozmyslam, pride mi to ako dobry namet na film a v podstate nieco co sa mne nemoze nepacit ale jeho stvarnenie uz take dobre nie je. Mozno ani tak nejde o konkretnosti (opakujuci sa zaber v dvoch nasledujucich nociach) ako o celok, ktory posobi miestami ospalo...tam kde by mali prist prekvapive zavery a velke odhalenia tam to trochu stagnuje a nie je to az tak dych vyrazajuce ako by mozno filmu pomohlo keby bolo. Nazvala by som to rodinnou dramou s kvazi pokojnym priebehom, ktora urcite neurazi ani nesklame ak od nej neocakavate nervydrasajuci thriller, strasnostrasny horor alebo mysterioznu fantasmagoriu :P...Davam 3 a pol hviezdicky.
Panelák (2008) (seriál)
Snaha bola...nevydalo...keby to aspon malo zaujimavy dej alebo nieco napadite aby to zatienilo tie katastrofalne vykony hercov a celu tu umelost...ale to skratka len kazdy s kazdym vsade mozne riesi debiliny a bedzuche dialogy to vsetko klincuju...nieee toto neodporucam