Posledné recenzie (36)
Ant-Man (2015)
Pro mě pecka. Nevěděl jsem co si z toho vzít po traileru, ale splnilo to potřebné. Bavil jsem se celou dobu a delka je super nastavena. Takhle si marvelovky predstavuju. Proti ostatnim je ve spouste vecech zajimavejsi a zabavnejsi. Hlavne tim, ze ostatni postavy vydaneho marvelu jsou uz "okoukane". Takze vzhuru do kina :-)
Ghoul (2015)
Na české poměry povedený kousek. Ano, spousta pohodností s nejmenovanými filmy. No a? Ani bych to nenazval horor, jako spíš lekací thriller. Než se na to podíváte, najděte si něco z minulosti a pochopíte proč to Petr natočil. Jen při vzpomínce mi přeběhne mráz po zádech, co to "hovado" dokázalo udělat.
Spása (2014)
Prostě nový western. Děj je jasný od začátku, ale bavil jsem se. Díky dobře zvolené stopáži se člověk nudí jen chvíli. Tím neříkám, že jsem se nudil. Řekněme, že me to úplně nevtáhlo.