Recenzie (13)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Dle mého názoru je studentka autoškoly herečka Matilda Ziegler, tedy představitelka Irmi Gobb z Mr.Beana.
James Bond: Spectre (2015)
Skvělý akční film, ale Bond to zase není. Ale je to hezké završení série s Craigem.
Kráčajúca skala (2004)
Žánrovka, kde to nezdržují. Ideální na noční výbřed.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Vidět a umřít. Naprostá bomba.
Kovboji a votrelci (2011)
(1) Proč někdo kdo má tak vyspělou technologii a chce útočit, nemá brnění (nebo něco podobného)? (2) Proč jen někteří vetřelci měli měli při závěrečné bitvě zbraně? (3) Proč dokázal pan Ford (generál a skvělý střelec) trefit vetřelce přímo do hlavy, když to potřeboval, ale o chvíli později se nedokázal na 2 metry trefit jinam než do prostředka hrudníku? (4) Proč se vetřelec vystaví velkému nebezpečí otevřením svého hrudníku pro vytažení vnitřní ruky, když nevidí kam sahá a nechá se velmi jednoduše zabít? (5) Proč je na první podhled zlý a chamtivý pan Ford najednou skvělý chlap, který je jen trochu morous? (6) Proč vůbec takovýto film?
G.I. Joe (2009)
Při přestřelkách v Paříži mi to připomnělo Team America: Světovej policajt a v průběhu to vypadalo, že bojují proti Darth Vaderovi. A raději nepřemýšlet nad logikou. Obě strany mohli v mnoha případech postupovat lépe a efektivněji. Ale obrázky pěkný.
Ohnivý kruh (2013)
Super obrázky, příběh slátanina.
Machete zabíja (2013)
Splnilo to očekávání. Jen to pak ke konci ztratilo šťávu. Nikdo přece nemohl čekat nic jiného :-). A velmi mě mě potěšilo velké množství odkazů na jiné klasické filmy. Krásná pocta béčkovým nebo až céčkovým filmům.
21 Jump Street (2012)
Moc dobrá žánrovka. Je jasné, že to není super hitovka, ale splnilo to mé očekávání v rámci žánru a dle popisu obsahu.
47 roninov (2013)
Vcelku dobrý scénář pokazily herecké výkony a ani vcelku dobrá výprava to nedokázala zachránit. Ovšem s lahví vína na osobu je to poměrně zábavná podívaná :-).