Recenzie (167)
Légia (2010)
Chyběl tomu jakýsi šmrnc...
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Zajímavý nápad.
Království květin (1993) (TV film)
3 hvězdičky dám jen proto,že jako malá jsem se bála Modrého slimáka...ale teď když jsem tuto pohádku viděla asi po 8 letech jsem zjistila,že na to že to je z roku 1993 je to až neuvěřitelně špatně udělané.
Dobrá Voda (1982) (seriál)
Bohužel nemám ráda koně proto toto hodnocení
Sněhová královna (2005) (TV film)
Děs.Děs.Děs
Strážcovia (2009)
Ten kdo udělat tendle komiks byl debil a kdo natočil tendle film byl ještě větší.Film absolutně nic nedávající.
Život zvířat (2008)
Co na tomdel bylo brutální? Pořezaná noha,Uřízlej prstík a jazýček to je jako brutální jo? neřekla bych
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Připomíná mi to Abrabelu a ostrov Pultanela :-D
Náš vodca (2008)
Na co chtěl tendle film ukázat? Na to že německo nikdy nepřestane být ve víru fašismu??? Jak bylo na začátku filmu řečeno:,,Neměli bychom se stydět za naše předky" Já myslim že by se za ně stydět měli. Film ušel...brala bych to jinak kdyby to načil jiný stát ale od německa mě to naštvalo!
Súmrak (2008)
Za to že tomu dá někdo odpad! Dám já 5*