Recenzie (167)
Bez súcitu (2012)
Jedna velká nuda....
Svetová vojna Z (2013)
Začátek filmu nudný, půlka ujde, a konec je dobrej = průměrnej film. Nemůžu se ubránit pocitu, že to z části kopíruje Válku světu ( ta hudba je téměř identická) a Já, legenda. Film ničím vyjímečný, herecké výkony průměrné, děj okoukaný a ničím nepřekvapivý konec. Během rychlého začátku si člověk nemůže k postavám udělat vztah a tudíž mi je jejich osud jedno, což bude asi problém celého filmu. 3* a ani o ťuk víc.
Riddick (2013)
Není to špatné, ale ani dobré. Chybí tomu to, co má jednička, ačkoliv se jí to snaží přiblížit. A uplně nejvíc mě srala ta rádoby drsná paní, která musí bejt ve skutečnosti strašná slušňačka a sporostý slova jí trošku nešla přes hubu. Pro mě osobně je nejlepší dvojka. "Furiané, vzdorují až do konce"
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První a druhá serie byla super :) Třetí serie ušla, Nathan mi nějak zvláště nechyběl, ale ty změny schopností jsou trapné. 4 serie je sračka bez Alishy, Simona a hlavně Kelly úplně o hovně. Jinak super hlášky - hlavně ta s mrdchrchlem :D
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
První díl byl mnohem lepší, mě prostě vadí Dwayne Johnson. "Jsem tu já a všechno zvládnem" Prostě on pro mě není herec!
Vrať se do hrobu! (1989)
Jsou dány dvě kružnice z níž jedné... kouká z kapsy bagr!
Starci na chmelu (1964)
Užasné a dokonalé. A vůbec to neni klišé, to že mladí věří v to že to bude navždy neznamená že nebude! Jen mi příjde že jediný kdo umí hrát je tam Pucholt s Kemrem.
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Popelka bez tatínka, pouze s jednou sestrou? Popelka co najde v oříšku luk a kamizolu? Děkuji stačilo, přepínám.
Sinister (2012)
Já se prostě nebála a přišlo mi to moc zdlouhavé. A co u filmů plně nesnášim je, když od půlky vím jak to dopadne. Asi sem nebyla pozorná, ale proč se to jmenuje zrovna sinister???
Rodinná dovolenka a iné nešťastia (2006)
Bože jak já nesnášim takhle trapný komedie!