Recenzie (167)
Peter Pan (2003)
Ona ho miluje :-D jak 13.letá holka může milovat 13.letýho kluka??? Ani nevědí co to slovo znamená.
Monk (2002) (seriál)
Jediná krimi,na kterou nemám alergii.
Znamenia (2002)
Kdyby ve filmu ještě udělali že ty ufoni nebudou moc vidět,bylo by to na 5*.I tak je to ale moc dobrý film,při kterém sem se bála a mrazilo mě v zádech.
Temné patro (2008)
Než se objevila první "příšerka" bylo to dobrý,ale pak na na mě nepůsobilo děsivě ani trošku .Spíš pro děti.
Cecilie (2007)
Takovéhle filmy to je přesně můj žánr...tajemno.I když tento příběh byl už ve filmu použitý několikrát, bylo to něčím nové.
Vánoce v Bosně (2008)
Absolutně nudný dokument o ničem.Pár dnes již zapadlých hvězdiček hrálo na city.
Svatba na bitevním poli (2008)
Jedním slovem NUDA!!!
Máj (2008)
Byla sem na tomto filmu se školou a musim říct že to nebyla dobrá volba...Film takřka o ničem,samej prcing,oral,kozy a nic.Jako plus musim dát Třísku jelikož to opravdu krásně recitoval,a i natočeno to nebylo špatně.Bohužel obsah se snad nedá popsat jinak než kýčovina.Děsný pán lesů,mi přišel spíš jako Bill z Tokio Hotel(to nemluvim o tom jako postiženě jezdil na tom koni) a krásná jarmila byla spíše děvka.Ovšem za to že to je český dávám 3* jelikož v poslední době neumíme nic natočit.
50x a stále po prvý raz (2004)
Uplně super...
Víkend (2005) (relácia)
Dobrý pořad,někdy opravdu zajímavé reportáže.Někdy ovšem s jejich podledem na danou věc vůbec nesouhlasím