Recenzie (811)
The Channel (2023)
Jednoduché, akčné, drsné a zároveň pomerne realistické. Vzácne, že ešte sa dnes natočí akčný film, ktorý nie je trápny. Kvalitné Béčko. 75%
Vedľajší produkt - Episode 1 (2024) (epizóda)
Atmosférické, autentické, prirodzené, napínavé. Na toto sme čakali. Veľmi originálny, kvalitný diel, dúfam, že na tejto úrovni budú aj ďalšie. Škoda, že iba tri.. Nízke hodnotenie je možno odzrkadlením toho, že roky sa tu sleduje USA nereálny, nabitý shit, čistý fast-food, plný odpadu, potom má niekto problém vnímať realitu.
Bažina - Milénium (2023) (séria)
Precízne, dokonalo napísaný a spracovaný príbeh.
Jedeme na teambuilding (2023)
To snáď nemôže byť konzumovatelné ani pre niekoho kto žerie seno. Tento film je stelesnením hlúposti. Je pre mňa šok, že toľko ľudí sa dalo nahovoriť na vznik takého odpadu.
Zdroj: Ourika (2024) (seriál)
Seriózne, tvrdé, záživné, je to ako opis pohlavného styku s Nikolou, každý dáku poznal čiže viete o čom píšem, ale u tohto seriálu majú tieto vlastnosti väčšiu hodnotu. Spoluautorkou "tvorby" je režisérka, ktorá spolupracovala na projekte Gangs of London a evidentne na mňa urobila opäť dojem, líška prešibaná :)) Vieru vie ako na to. 80%
LaRoy, Texas (2023)
Taký sľubný začiatok po ktorom následoval trápny a hlúpy dej, neskutočné. Čierny bod hlavne role súkromný detektív..
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
V dnešnej dobe veľmi vzácne, že si niekto dovolí robiť srandu z aktuálnej reality.
DogMan (2023)
Jones-ov herecký výkon fenomenálny, určite originálny film. Ťažko hodnotiť.. Niečím výnimočný, niečím ťažko znesitelný. Ale to dôležité, pozitívne výrazne prevyšuje. 70%
Zažiť to znovu (2019)
Príjemná, vkusná, nápaditá, veľmi originálna a sympatická komédia. Takto si predstavujem dospelú komédiu, ktorá neťaží vtip z retardácie ako to býva u 99% iných..
Ako prežiť svojho muža (2023)
Jednoduchý, sympatický, príjemný, herecky vkusne obsadený, aj herecky zvládnutý. Žiadny trhák, ale 30% je extrém.. 45%