Recenzie (143)
Dobrodružstvá Sherlocka Holmesa IV. (1994) (seriál)
Čas od času mě chytne amok a šáhnu do své knihovny po odrbaných knížkách od mistra Doyla. Poté mě chytne amok další a šáhnu do filmotéky po ohraných dvd s mistrem Brettem alias Sherlockem Holmesem. Budiž jim oběma země lehká!
Nenarodení (2009)
Překombinovaná klišovitá blbost, ve které nacházíte jednu nelogičnost za druhou, podivně prostříhané scény a protivné dialogy. Jedna hvězda za efekty a pár leknutí a jedna za Garryho kipu. Zároveň mu ale jednu hvězdu strhávám, že se nechal ukecat k takovému blábolu, co ho to jenom napadlo...ale přeci jen bych mohla něco ocenit...totiž onu rozumnou stopáž filmu:)
Pavučina snov (2003)
Mně se to líbilo. Herecké obsazení skvělé, akční scény, originální scénář. Vzhledem k tomu, že neznám knižní předlohu, nic jsem od toho neočekávala a nebyla jsem tudíž zklamaná. Spíše naopak, pěkný film. Ovšem (stejně jako všechny zfilmované Kingovy romány) to má jednu vadu, víckrát se na ně asi nepodívám.
Chattahoochee (1989)
Z počátku jsem musela hodně uvažovat, jestli jde o drama nebo o nepovedenou komedii. Chlápkovi hrábne, vezme zbraň, vyjde z baráku a začne střílet. Postřelí sousedku a co udělají ostatní? Utíkají, zmatkují, snaží se ho zneškodnit? Ale kde že, pobíhají kolem něj, postřelenou ženskou nikdo neodtáhne ani do baráku, policajti se rozmýšlejí, jestli mají šílence se zbraní zabít a jeho manželka si v klídku otvírá branku klíčem a zve svého tchána a tchýni dál, zatímco její manžel se pokusil zabít. Zbytek děje už by se dal sice nazvat dramatem, přesto je to takové hodně zmatené, režisér chce upozornit na zrůdnost vězeňského systému, devalvaci lidské psychiky v důsledku války, psychické stavy jednoho (ne)blázna a manželské problémy. Jenže na to by potřeboval další tři hodiny. Jediné, co tento snímek zachraňuje, jsou herecké výkony, především mladičkého Garyho.
Pes baskervillský (2000) (TV film)
Já se snad nikdy nedožiju úctihodného zpracování mé oblíbené detektivky! Tato verze má opět více záporů než kladů. Předně herecké výkony jsou dosti ubohé, představitel Holmese mi hodně nesedl a přehrával jak ochotník. Další mínus je vcelku nudný děj, v první části se scénář drží víceméně věrně předlohy, ke konci to trochu vázne a člověk nachází jednu nelogičnost za druhou. Z hlediska detektivního příběhu toto zpracování postrádalo jakékoli drama či napětí. Záběry kamery byly hezké, ovšem vlčák v roli baskervillského psa mi přeci přišel příliš málo, mohl být alespoň potřený fosforem tak, jak to má být. Přemýšlela jsem, kde asi tak toto psisko přišlo k těm rudým očím??? A to je jen jedna z mnoha nesrovnalostí. Hlavní padouch měl být navíc trochu prohnaný, ovšem osudná chyba, kterou udělá, je hodná pětiletého děcka. Opět tedy pro mě zůstává na prvním místě zpracování s Jeremy Brettem, jaké překvapení.
Tanec s vlkmi (1990)
Nudné a zdlouhavé, tento film mi nějak nesedl, holt někdy nejdu s davem:)
Pád (2006)
Pěkný filmeček, líbilo se mi prolínání reality s trochu surrealisticky laděným vyprávěním. Mělo to náboj, mělo to nápad, mělo to hlubší myšlenku. Tvůrci si vyhráli s vlastní fantazií, ale dokázali ji srozumitelně převést na plátno. Z výkonu malé holky se mi tajil dech. Výborně!!!
Pravdivé lži (1994)
Pár vtipných momentů, ale jinak velmi slabé.
Všade samé zvončeky (1996)
Šílené herecké výkony, plitký scénář, komerčně americké bez jakéhokoli ducha Vánoc, prostě humus. Zajímalo by mě, co je to za lidi, kteří točí a vymýšlejí takovéto filmy...a možná by mě ještě víc zajímalo, jací jsou ti, co se jim toto líbí.
Policajt zo škôlky (1990)
Bože Kriste, to byla ale pytlovina, jediný důvod té jedné slab(oduch)é hvězdičky bude asi v tom, že jsem to překvapivě dokázala dokoukat do konce, odpady se snažím dávat jen těm snímkům, od kterých prchám přibližně v první třetině.