Recenzie (450)
Oklamaný (2017)
Sofia Coppola opět ve formě v nejdospělejším snímku. Podmanivý vizuál, skvostně podsvícené, něžně nasnímané a herecky famózní (Kidman a Dunst historické role padnou). (52.KVIFF)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Nejprázdnější díl, který místy nudil a trapným humorem, který cílil na mladší publikum, působil až příliš parodicky. Udivuje mne, že zrovna tento díl má u pár jedinců status "Druhý nejlepší díl" a já se ptám "Proč?". Přijde mi, že Disney už pomalu neví o čem další Hvězdné Války budou, ztrácí nápady, a proto dali devátou episodu radši znovu Abramsovi. Nebýt zajímavé poslední půl hodiny s Kylo Renem, který je nejlepším charakterem novodobých SW, asi bych byl ještě přísnější. 4/10
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
(Ultimate Edice)
Ja, Olga Hepnarová (2016)
Trailer navnadil na konečně inteligentní český film, který se může s klidem srovnávat s těmi zámořskými, ale kdepak - "Já, Olga Hepnarová" je absolutně prázdný a plochý snímek, kde všechny postavy jsou pouze figurky, herečka hlavní postavy nezajímavá a divácky nesympatická a střihač by si zasloužil uříznout koule. Rádoby provokativní a nezajímavá nuda, která stojí jen a pouze na oné známé události, která mne už díky celkovému dojmu snímku, přestala zajímat. 30% i přesto, že oproti Nováckým antifilmům je to skvost.
La La Land (2016)
💜 🎵 💙
Dánske dievča (2015)
Nezáživná nuda s nesympatickým Redmaynem, jenž podává další ze svých toporných přehrávajících "výkonů".
Kmeny - Hipsteři (2015) (epizóda)
Podle tohoto pozérského dokumentu znamená Hipster = flanelka, plnovous a brýle? Seriously?! A co na to Beat generation?
Osem hrozných (2015)
Sebeukájivá póza? Kdepak. Nejnapínavější a nejšpinavější tarantinovka, možná i majstrštyk, která má velice blízko k Reservoir Dogs. Viděno čtyřikrát.
Rytíř pohárů (2015)
Obrazová rozkoš.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Marc Webb je mrtvý. 20%