Obľúbené seriály (9)
Chalupári (1975)
Tento seriál je můj oblíbený. Je to česká klasika z české vesničky. Dobré hlášky od pánů Sováka a Kemra. No prastě boží.
Ženatý so záväzkami (1987)
Sitcom, který mě pobavil a pobaví vždy, když se na sitcom podívám. Al Budna ( Ed O´Niel) a jeho rodinka je skvělá.
M.A.S.H. (1972)
Tento seriál je skutečně zábavný a vtipný na vážné téma jménem "válka".
Odložený prípad (2003)
Akty X (1993)
Jsou to opravdu dobré a zajímavé ale i některé šokující díly. Mě se to moc líbí.
Simpsonovci (1989)
Tento americký animovaný seriál je nejlepší co kdy byl natočen.
Tudorovci: Sex, moc a intrigy (2007)
Velmi zdařený historický seriál, který mě zaujal amoc semi líbil. 1série byla moc vydařena.
Americké restaurování (2010)
Je to zajímavý a poučný pořad, který mě hrozně bavý.
Muži, kteří vybudovali Ameriku (2012)
Tenhle dokument je skvělý a ukazuje jak mít svůj takzvaný "americký sen". A hlavně ukazuje americkou historii a kultůru. Já osobně můžu ten dokument vřele dopučit.