Recenzie (11)
Stávka na neistotu (2015)
Takmer nikto z tu prítomných tomu určite nerozumel, ale tí ktorí obchodujú na burze si prišli na svoje.
Stratené dievča (2014)
Pozerajte sa na to ako reálny fakt a ste tam, nič rychlého, schválne pomalého a drviacejúceho mozgové bunky, ked sa stanete súčasťou Amy a Nicka zároveň, že fandite obom, lebo je to tak skurvené a pekelné zároveň, kde môžete vidieť svoj skurvený pekelný život len nemáte odvahu ho skončiť.
Cesta do krajiny Oz (2013)
Kvôli Francovi, ja toho chlapa nemôžem zniesť.
Mama (2013)
Duchova mamča bola fajn, deťúrence ju mali radi, aj ked ostatným vedela poriadne zakrútiť krkom.
Ako ukradnúť Venušu (1966)
Veľmi chutný filmiček, kde Audrey Hepburn je ako snežienka a Peter O Toole, ten čo ju chráni, aby ju nikto neodtrhol.
Jeden deň (2011)
A ja ťa nechcem a ja ťa nemilujem a ja ťa nemám rád aj ked je pravdou, že vlastne ťa mám rád.
Krvavá odplata (2011)
Ťažkotonážny Kilmer je istotou, že to bude ťažka hlúposť a mal som pravdu.
Vojna bohov (2011)
Hlavný predstaviteľ je tak neherecký až ma to otravovalo a dialogy zrejme na tú dobu boli veľmi chytré v dnešnej chytrej dobe boli veľmi úbohé. Bohovia nepresvedčivý- nešla z nich hrôza a s nadpozemskosťou mali pramálo spoločné. Suma sumárum, pre dospelého diváka je to trápna otrava a deťúrence by dali tejto zbytočnosti max. tri hviezdičky aj to moje vnúčata my povedali, dedko prečo pozeráš takú hlúposť.
Koža, v ktorej žijem (2011)
Výborný Toník Banderasovie, ktorý si túto rolu vyslovene užíval, úchylnosť, ktorá predčí aj skrytú ľudskú fantáziu, až to dráždivo mrazí a človek mu skoro fandí.
Skrytá identita (2010)
Výborny ducharský horor o nemožnom, alebo aj možnom.