Recenzie (1 169)
12 podmienok dedičstva (2006)
Bylo to milé, ale poněkud umělé
13. komnata - 13. komnata Ivy Pekárkové (2017) (epizóda)
Teda docela masakr. Neměla to vůbec snadné.
1715: Smrt Krále Slunce (2015) (TV film)
Zajímavé a děsivé zároveň.
1864 (2014) (seriál)
Pro Kodaň byla prohra u Dybbøl tak zásadní, že se Dánsko až do bombardování Jugoslávie roku 1999 nepouštělo do žádného válčení. (https://goo.gl/IL3x4R) ///// Proč je zde v zařazení seriálu uvedeno FANTASY???? ///
1890 (2017) (seriál)
Líbí se mi prostředí, kde se to odehrává (zámek Betliar), vadí mi místní drmolící žandári a jejich blbost. Pokud to zvládnu dokoukat, zhodnotím i příběh. /// Příběh hoodně rozvleklý, dokoukala jsem to v podstatě jen díky těm krásným lokacím. Hlavní dvojice Koleník - Majer byla oko potěšující a místy i docela zábavná (zejména ta česká část). I ty drmolící žandáry jsem nakonec vzala na milost a ke konci už mě tak nelezli na nervy. Budu hodná, dám 3*. /// ROZHODNĚ mnohem lepší než Inspektor Max, toho jsem vzdala asi po třetím díle.
27 šiat (2008)
Skvělý film k žehlení
32 utajovaných strán - správa z pekla (2015)
Snaha se cení, ale ten útěk by zasloužil lepší filmařský počin.
33 životov (2015)
Zajímavé obsazení. Po letech jsem viděla Karla z Love Actually, pořád je to fešák. Přestože od začátku víme (aspoň ti, co si to pamatují z novin), jak to dopadne, je to zajímavé a přiměřeně napínavé až do konce.
42: Zrod legendy (2013)
Vlastně tradiční sportovní film zpestřený antisegregační tématikou. Jako věřím že to tak nějak opravdu bylo a bylo to určitě těžké, ale prostě se nudím. Oceňuji obsazení. Podle obrázků v závěrečných titulcích byl představitel Jackieho tomu skutečnému fakt dost podobný.