Recenzie (51)
South Park: Peklo na Zemi (1999)
"Slyšel jste někdy o proklamaci emancipace?" "Neposlouchám Hip Hop."
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Pro mě NE ! Prostě NE ! ... pro mě obrovské zklamání páč kouzlo Indiana Jonese je uplně pryč :( otřesné digitalni efekty od začátku do konce ... škoda ...
Nejvýznamnější továrny americké armády (2006) (seriál)
No ja nevím co se vám na tomto dokumentu nelíbí už ten název ----> Nejvýznamnější továrny AMERICKÉ armády ... tak to asi bude jasné, že v dokumentu vychválí americkou armádu, zbraně, stroje a hlavně továrny až do nebes ... mě se dokument líbil ... zase jsem o něco chytřejší ... :) ...
Bitva o Černobyl (2006)
tak můžu říct, že je to dokument o ničem ... otřesný dabing snad 15letých decek dokument mi nedal žádné nové informace ... ale za to můžu doporučit skvělý dokument : Černobylský přírodopis .... http://www.csfd.cz/film/305624-cernobylsky-prirodopis/ .... ten mi dal na havárii v Černobylu ůplně jiný pohled na věc a dozvěděl jsem se o hodně víc informaci jak o havarii tak i jaký to mělo dopad na přírodu skvělé ...
Kliatba z temnôt (2012)
libilo moc ! konecne horor jak ma byt ;) ... to ten slavny Sinister, ktery vychvalujou do nebes muze jit tak maximalne do r*iti ... 9/10 ...
Čas pomsty (1993)
tak náhodou dobrá krutárna podle mě asi nejkrvavější Dolphiho film ... :) silnější 3* ...
Šestiraňák (2004)
http://www.youtube.com/watch?v=T9w9BJXeL4E <-------- tu je z titulkama :)
Démon pomsty (1988)
https://www.youtube.com/watch?v=maXcwJKSTCw <----------- videjko z natazeni ...
Armadillo (2010)
Válka je opravdu drsný svět drsných chlapů ... "Kolikrát jsi do nich střelil ? Vždyť jsou na kusy ! ..... Nezasloužili jsi smrt nebo co ? ." Když srovnám Dánsky Amadillo a Americký Restrepo tak Armadillo je mnohem záživnější a lepe podaný než ty slavné zářivé hvězdy a pruhy ... chtěl jsem dát 3* ale nemůžu protože ten kameraman je opravdu borec ! Uprostřed boje leží v zákopu a natáčí vojáky pod plnou nepřátelskou palbou to zaslouží respekt a jednoho zlatého bludišťáka ...
Poklad na Striebornom jazere (1962)
nejlepsi dil ze vsech .... :)