Recenzie (180)
Noční zuby (2021)
Netflix, ale má to spád a ať již víte jak to skončí v půlce filmu, tak to neurazí
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nejhezčí je ta nostalgie
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 6: Z púšte prichádza cudzinec (2022) (epizóda)
Tvl vždyť seriál Boba by byl total o ničem, ale když má 5.a 6. Epizodu, dochází k pohlazení duše SW fanoušků víc než hafo jiné tvorby
Posledný súboj (2021)
Správně špinavé, na ničem se nešetřilo
Matrix Resurrections (2021)
Moc překombinované, prznění starých dílů
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Až na Sarah Yarkin, něco tak odpudiveho se fakt nevidí
Vreskot (2022)
Nejslabší díl celé série, zase kopírka originálu, jen se smrtí jedné z hlavních postav celé série, výměna Beltramiho za Tylera šílená, zvukový podkres bez nápadů
Smrt roku 2021! (2021) (TV film)
Výborný
Američtí mistři grilu (2020) (relácia)
Poooorno!
Xtremo (2021)
Za tu první bojovku vypínám, tím nepřebíjením mě tak vytočili, že hned vypínám