Recenzie (1 006)
Servírka (2007)
Z mého pohledu jsou tři hvězdičky které dávám, lepšími třemi hvězdičkami... Někde mezi 65 - 70%... V rámci žánru to drží standard a nakonec člověku nevadí ani ten "za každou cenu buďme nezávislí" konec... Nathan Fillion je jako vždy vynikající, Keri Russell je báječná a ostatní do toho taky dávají vše co musejí... A Adrienne Shelly je věčná škoda... Zajímalo by mě, jak by se dál vyvíjela, kdyby její život nebyl tak krutě a odporně předčasně ukončen jedním za**anym hajzlem, úchylnym...
Ve Spessartu opět straší! (2010) (TV film)
Tohle si výborná třídílná série z padesátých až šedesátých let nezasloužila... Dvě hvězdičky jdou za Michaela Kesslera a místy docela roztomile pitomý humor...
Ničomníci (1995)
No, ale ze začátku byla akce dost mizerná... Ovšem pak přišli tradiční Bayovy záběry přes slunce a já se smál tak dlouho, že jsem si o pěkných pár minut prodloužil život... No a po prvním velkém výbuchu začala i ta akce vypadat pěkně....
Smrteľné zlo 2 (1987)
Ano, je to lepší než jednička, ale na pět to ještě nemá... Ovšem jednička má u mě slabé čtyři, zatímco dvojka velice silné čtyři.... Scéna s rukou, ta je prostě bezkonkurenční... Stejně jako scéna s hlavou... :D 85%
Šesť vrážd stačí, mamička (1994)
Příjemná blbinka s řadou ujetých scén a velice milou paní v podání Kathleen Turnerové...
Na vlásku (2010)
Vynikající animák, který je poměrně osvěžující v tom, že se nejedná o Pixar... Nic proti Pixaru, jen jsem rád, když taky někdo jiný ukáže že umí točit... Některé scény byly vážně boží a ten gestapácký kůň, to byl největší frajer.
Pouta (2009)
Dost těžce vydýchatelný film s takřka hmatatelnou atmosférou... Z Ondřeje Malého, alias Antonína Rusnáka šla místy neskutečná hrůza, v českém filmu málokdy slyšíte tak skvělou hudbu a kamera byla monstrózní, nejspíš úplně nejlepší ze všech českých filmů, které jsem v posledních letech viděl.... K tomuto filmu se dají vyjmenovávat pouze a jen samé plusy. Jsem rád že se i u nás najde někdo, kdo zvládne natočit něco tak nekompromisního, film, kde se jen nesedí u stolu a nekecá, zároveň po všech stránkách neuvěřitelně profesionální... Naprosto geniální thriller, který jsem si užíval každým pórem těla...
Slídil (1972)
Výborný, výborný, výborný... Hlavně klaun, co se snaží vloupat se do hradu :-D
Ally McBealová (1997) (seriál)
Ze začátku to vypadalo na dobrý a ve své době originální nápad, ovšem časem to byla spíš fraška....
Tanečnica v tme (2000)
Výborný film, skvělé písničky a pošahaná hlavní hrdinka pěkně ztvárněna roztomilou Björk, o jejímž hereckém nadání jsem neměl nejmenší tušení, tudíž jsem byl nesmírně mile překvapen a jsem zvědavý jestli se na ten film ještě někdy podívám, kromě jednotlivých písní, a taky by mě zajímalo, proč celý komentář píšu jednou větou, poněvadž i mě už to přijde trošku jetý, z čehož vyplývá, že toho radši nechám a pouze oznámím, že to má ode mně čtyři hvězdičky, což ostatně vidíte hnedle nad tímhle nesmyslně dlouhým komentářem............................