Recenzie (702)
Oceaniden (2010)
Kraťas s pěkným vizuálem, ale hlavně atmosférou, trochu z toho dýchnul Lovecraft (nevím proč (no možná trochu jo, jeho inspirace oceánem je v jeho díle patrná)) no a samozřejmě Andersen (asi logicky :-). Průměrné hodnocení dávám z toho důvodu, že až na atmosféru filmek prakticky nic nenabízí, žádný překvapivý obrat, zamyšlení, nic (tedy jak pro koho).
Graphic Sexual Horror (2009)
O tom webu jsem v životě neslyšel, dokument byl udělaný poměrně profesionálně, celkem nemám co vytknout (akorát mě to teda nudilo).
Klan lietajúcich dýk (2004)
Taková barevná limonáda. Nemůžu říct že je to špatný film, scenérie jsou úchvatné, krásně nasnímané,perfektní sladění barev, ale to je tak vše co mi může film nabídnout, opravdu jsem se v hodně chvílich dost nudil.
21. okrsek (2001) (seriál)
Po první sérii ****. Skvělé hlášky, sympatické postavy, super seriál. Po druhé sérii hodnocení zůstává, skvělý seriál!
Le Château hanté (1897)
Co čekat od Meliese... Trikové záběry bez použití počítačů! :-) Je úžasné, co ten člověk prováděl před více než 110i lety...
O královské stolici (2010) (amatérsky film)
Zakazuji kakání!
Černá mamba (2011)
Už tady byly lepší reklamy... Zase taková pecka to není.
Prekvapenie (2008)
RUCE PRYČ!!! Ale fakt, tohle je příšernost natočená snad mobilem. Radši si do zadku vrazím kaktus a poběžím s ním maraton, než bych se na to měl dívat znova.
The Crush (2010)
Skvělé, ten kluk je neskutečný řízek:-)) Ke shlédnutí zde http://www.youtube.com/watch?v=fbed2G2GAj0
Viliam (2009) (študentský film)
Chudák Viliam. Zajímavá animace.