Posledné recenzie (97)
Trabantom do posledného dychu (2016)
Paráda žlutý cirkus nezklamal,ale stejně bych to natáhnul aspoň na 3 hodiny. Musim doufat že se to nacpe do seriálu.
Bod zlomu (2015)
No osobně bych to jako remake nepovažoval. Ano jisté prvky tu jsou -anarchie,extrémní sporty,finální scéna ale tím to tak končí. Postavy tady jsou banda superhrdinů co zvládají vše s dokonalostí a lehkostí jako by nic. Nicméně jako film kde nepřemýšlíme a jen se kocháme a necháme se unášet je to paráda,krásné prostředí neznámí herci a skvělá hudba. Ovšem v porovnání s verzí roku 1991 bych byl opatrný.
Hon na líšku (2014)
Dlouho jsem se tak nenudil a neusínal u filmu,osud herců resp.postav mě byl uplně u zadnice a vůbec mě nezajímal. Tatum by měl hrát striptéry a prostoduché chlapce-to mu jde a Carell ....nikdy mě nebavil a tady mě dokonce iritoval natolik,že jsem se přichytil jak mu přeju nějakou bolestivou smrt.