Posledné recenzie (31)
Tráva (2005) (seriál)
Čo sa mna týka, tak toto je jeden z najlepších seriálov, čo som kedy videl. Neskutočne som sa bavil. Paleček na horu.
Alita: Bojový Anjel (2019)
Pre mňa to bolo niečo naprosto fabulózne. Neskutočne som sa bavil. Palečky na horu a to obidva.
Smradi (2022)
Dopozeral som to až do konca, ale moc som sa nebavil. Niečo tomu chýbalo. Za mňa nuda.