Recenzie (67)
Rollerky (2009)
Výborně obsazený film se spoustou skvělých nápadů, které jsou natočené jako rutinní nezávislárna. Drew Barrymore je větší ranařka na bruslích než v režisérské sesli. Škoda, s větší odvahou ke skvěle motivovanému i pointovanému příběhu, mohl vzniknout film, který by byl natolik dobrý, že by v něm ani podvodní předehra nevyzněla trapně.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Mokrý sen každého 8bitového kojence a prozatím nejlepší komiksová adaptace neexistující počítačové hry. Obsahová stránka věci zase dokonale koresponduje s narcisistně pozérským vnímáním světa postav, které myslí jenom na sebe a vypadají při tom dobře.
Odnikiaľ niekam (2010)
Coppola piluje svůj tekutý styl.....nicméně na plný počet by to nesmělo být další Ztraceno....tentokrát ve vlastním pupku.
DOA: Na život a na smrť (2006)
Skvělé...neuvěřitelně dynamický film plný pohybujících se těl, který je zároveň prost jakékoliv fyzičnosti....dokonale naleštěný motor bez oleje a špíny....zato plný campové sebereflexe.
Stake Land (2010)
Vzhledem k tomu, že nemám za poslední rok přehled o tom, co se aktuální hororové produkce týče hodnotím raději opatrně, nicméně pár poznámek bych měl: ...nemám problém s lacinou formální stránkou, řekl dokonce, že je to plus tohoto filmu, nepočítám-li trochu arytmickou akci (což podle všeho nebyl záměr).......silnou stránkou jsou postavy, které jsou na jednu stranu poměrně stroze načrtnuté, ale přesně zapadají do okolního světa, lze se s nimi ztotožnit......nakažlivě melancholický klavír pak v kombinaci s předešlým dělá hotové zázraky......fragmentárnost děje mi nepříjde na škodu, a rozhodně se nedá říct, že by hlavní postavy užívali vydobytků, které by se nedaly v dané situaci obhájit (cigarety, palivo, střelivo apod., výměnný obchod tam fungoval)......celá linie se sektou dodává filmu příjemně pulpovní odér, ale konec s mutací je přinejmenším nevyužitý, a navíc trochu narušuje fungující epizodičnost děje.
Pina (2011)
Krásná oslava pohybu, kde je Wendersova disciplína a neokázalost v expozici tím největším vkladem. Třetí rozměr má překvapivě příjemný efekt ve vytažení tanečních figur, čemuž pomáhá i choreografická orientace na střed. nemilé zklamání z 3D značky se protancovalo až figurálnímu ano, na kterém hrají všechny svaly.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Zábavný, ale nepodnětný a sterilní hřebík do rakve všech imaginativců na volné noze. Fakt, že Burton uvízl v atributech svého stylu už mnohem dřív je dnes už téma sotva na hospodskou diskuzi. Takže si nemyslím, že Burton zblbnul z Disneyho, ale sám ze sebe a naučil se aplikovat svůj kdysi svébytný svět na míru zakázce, což znamená jedině "la petit mort".
Romper Stomper (1992)
Obávám se, že u filmů, které se zaobírají neonacistickou nákazou hnutí Skinheads nebudu nikdy objektivní. Jednoduchý, ale dobře vystavěný příběh o fatálním trojúhelníku je sympaticky temný a bezútěšný s krásně ironickou tečkou na konci. Body navíc míří k písničkovému soundtracku, který je složen z nejznámějších WP kapel a jako takový může sloužit i jako návod, kterým názvům kapel na hrudích krátkovlasých chlapců se pěstmi nevyhýbat.
Zmasakrované blinkací panenky (2006)
Pokud je Umučení Krista nejlepší SPANKING, tento kousek je bezesporu nejlepší VOMIT.
Člen klanu (1974)
Nekompromisně napsaný snímek, který hodně ztrácí na prkenné realizaci a ještě prkennějších hereckých výkonech ve vedlejších rolích. Prazvláštní dialogy a proklamace jakoby přepsané z bible a akční scény, které jsou vzhledem k civilnímu charakteru tématu až parodicky nadsazené. Rozhodně to není špatný film, ale získává hlavně svým tématem a samozřejmě Marvinem a Burtonem, kteří nevyváženou stavbu snímku bez problémů ustojí.