Recenzie (67)
Sekretárka (2002)
Ikdyž mě sado-masochismus v podobně elegantní formě docela láká, stejně bych přes tři rány nešel.
Terče (1968)
Malá filmová delikatesa, která je v každém detailu rozkoší filmového maniaka.
Ichi the Killer (2001)
Cirkus bude...
Crash (1996)
Temný filozofický traktát psaný odlidštěnými těly na polidštěné teploučké plechy v chladně penetrované realitě.
Bullittov prípad (1968)
Sic trochu chladně vypočítaná, přesto dokonalost sama, odřezávající segmenty pohybů a ruchů a systematicky je stavějící proti sobě, aby se systém sám zmátl a zarazil, nikoliv zastavil.
Vojna svetov (2005)
Při tomto snímku jsem měl pocit, jako bych běžel do strmého, bravurně modelovaného kopce, v jehož polovině mě někdo spláchnul do příliš těsného růžového hajzlu. Nikdy bych nevěřil, že by Spielbergovi s jeho komplexní režiserskou eleganci slušel středometrážní formát, ale teď už ano. Cruise jsem se bál jako vizuální fajnšmekr českého filmu, ale nakonec je největší chybou samotná režie v druhé polovině. Pro poloviční film přehnaně nadpoloviční hodnocení. Srdce mi takřka vykrvácelo, když jsem odcházel z kina, ale naštěstí ne do mozku, takze NO REMORSE.
Vec (1982)
Ultimátní horor, těžící své kvality hlavně z prostorového minimalismu, který je konfrontován s maximalismem biologických variací mimozemského organismu.