Recenzie (48)
Stíhači Red Tails (2012)
Red Tails alias Červené chvosty . Čierny piloti to mali o dosť ťažšie museli dokazovať , že sú seberovnými pilotmi ,ale podarilo sa im to . Tie letecké manévre boli úžasné . A hrá tam aj môj obľúbený spevák Ne-Yo .
Monk (2002) (seriál)
Adrian Monk - keby som mala vymenovať všetky fóbie čo má nestačila by mi celá stránka :-) Vyrieši tie naj spletitejšie prípady . Komediálny detektívny seriál , ktorý sa oplatí pozrieť .
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
Detektívny seriál Agathy Christie : Hercule Poirot - skvelé obsadenie herca Davida Sucheta ako využíva svoje šedé bunky pri odhalení vrahov . Všetky časti sú zaujímavé , ktoré sa dajú pozerať znova a znova . Malý tučný Belgičan uhladenými fúzami ma prekvapil vo filme Boeing 747 v ohrožení v roli teroristu .
Columbo (1971) (seriál)
Peter Falk alias Columbo vo svojom pokrčenom baloniaku a cigarou pre mňa najlepší detektívny seriál . Asi nie je časť , ktorá by ma nezaujala .
Disturbia (2007)
Shia LaBeouf pre mňa predtým neznámi teenager ma prekvapil hereckým výkonom . Zaujímavý film od začiatku až do konca . Výrok „Každý vrah je něčí soused“ to úplne presne vystihuje .
Lovci myšlienok (2004)
Mladý agenti FBI medzi nimi je vrah ale netušia že kto... začína boj o prežitie . Film bol napínavý a rozuzlenie na záver ma dosť prekvapil a takto to mám rada .
Constantine (2005)
Výborné detaili thriller s mysteriózními prvkami . Keanu Reeves , ktorý vynikajúco stvárnil postavu Johna Constantina a Rachel Weisz detektívku Angelu . No a najlepší bol LUCIFER ツ
Zlodej životov (2004)
Perfektné herecké obsadenie Angelina Jolie ako agentka FBI spolu s Ethanem Hawkem, ktorý hrá vraha čo kradne identitu . Nechýbalo napätie, takto má vyzerať dobrý Thriller .
Čierna hodina (2011)
Videla som to v 3D kine inak ten film nestál za nič len tie 3D-efekty 50%
Deň nezávislosti (1996)
Jeden z mojich najobľúbenejších sci-fi filmov . Po vizuálnej a hereckej stránke Will Smith u mňa vyhráva .