Recenzie (511)
Všetko o orgazme (2004)
Nebyť pár vtipných momentov musel by som hodnotenie znížiť na 2*. Inak sa jedná o nevýraznú komédiu "o ničom", ale predsa je to o chlp lepšie ako napríklad toto. http://www.csfd.cz/film/34167-buh-je-velky-ja-ne-dieu-est-grand-je-suis-toute-petite/
Vražedné pobrežie (1991) (seriál)
Seriál "mého mladí". Síce scanáristicky chabé, ale vždy som si to rád pozrel, ale nepýtajte sa ma prečo :o)
Villém Tell (1987) (seriál)
Na tomto seriály som rástol, takže sa nevyhnem vysoko subjektívnemu hodnoteniu a udeľujem 4 * :o)
Nie je z teba až tak paf (2009)
No nebolo to až také hrozné, ale kedže ma na celom filme najviac upútali prsia Scarlett Johansson, nemôžem dať viac ako 3*.
Tucet špinavcov (1967)
O nieco horšie ako Play Dirty s Michaelom Cainom, ale napriek tomu sa jedná o klasiku žánru vojnových filmov.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Spolu s jednotkou klasika žánru komiksových filmov. Už sa teším na trojku.
Austrália (2008)
Keby bola Austrália natočená ako seriál dám 5* bez rozmýšlania, ale ako dobrodružno - romantický veľkofilm nestojí za veľa. Neodpustím si najmä poznámku k Nicole Kidman, ktorá od Návratu do Cold Mountain nemá štastie na scenáre. Verím, že do tohto filmu išla skôr kvôli národnej hrdosti, ale bohužial jedná sa len o priemerný snímok s prehnaným rozpočtom. Pokiaľ si ju chcete vychutnať v dobrom romantickom veľkofilme radím pozrite si namiesto Austrálie radšej tento film: Navždy a ďaleko S polovičným rozpočtom natočil Howard o triedu lepší film.
Riddick: Kronika temna (2004)
Film nebol pre mňa takým prekvapením ako Pitch Black, ale v zásade mu nemôžem až na pár nelogickostí nič vytknúť. Dobre natočených sci-fi je totiž každým rokom ako šafránu. Chcieť od Vina herecký výkon je niečo také nepredstaviteľné ako vidieť Arnieho bez svalov (i keď v jednotke čuduj sa svete hral!). Ostatní herci tiež nijak neprekvapili. Uvidíme ako dopadne trojka. Ak si udrží štandard, može vzniknúť slušná séria. Hodnotenie. POCTIVÝCH 70%
Flynn Carsen: Honba za kopijou osudu (2004) (TV film)
Veľmi dobre natočené béčko. Jeho vzdialený príbuzný Indiana Jones sa nemá za čo hanbiť :)
Agatha Christie's Poirot - Smrť na Níle (2004) (epizóda)
Jedna z najlepších častí série.