Recenzie (116)
Expendables 4 (2023)
Tihle Postradatelní jsem mohl v klidu postrádat. Po dvou dnech si z filmu nepamatuju prakticky nic. Tak záživné to bylo.
Bod obnovy (2023)
To by nebyli Češi, aby z toho opět nebyla kriminálka...
Barbie (2023)
Očividně, kde všude hraje hlavní roli M. Robbie musí být nějaká růžová feministická sr*čka. A je smutné, že jediná normální osoba, která má větší koule než všechny mužatky ve filmu dohromady, je Rhea Perlman. Nebýt jí, tak je to čistý odpad. P.S.: Přesto jména Barbie, Robbie a Bieber považuji za čistě náhodná... Dan Nekonečný by ale rozhodně mlaskal blahem. Táhni Barbie.
Eliška a Damián (2023) (seriál)
Samoška a Hnojipán. Alchymistu mohl dělat Babica, to by teprv bylo hustý fantasy a scifi. Aneb když nemáš režiséra a herce za tu almužnu - pošli tam Primu, namyšlenou a neúspěšnou zpěvačku Smetanovou na metrákovýho borca, záběr s podprsenkou, pod kterou nic není a cypa s půlmilionovou parukou a kusem polystyrenu. Nevím co u toho režisér s pseudoherci hulil, ale asi to byl slušnej matroš, když zapálil i Notre-Dame a Smetanová si u toho stihla cvaknout selfíčko. Zlatá Esmeralda, zlatý The Asylum.
Země na scestí (2019)
Proč ne. Jen nechat mozek někde schovaný.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Tak hlavně, že Loki neskončil v Azkabanu. Já jsem Iro... Aquaman! P.S.: Jedno je jisté. Za globální oteplování může černoch ve skafandru.
Marvels (2023)
Aneb jak jde Marvel do kytek a pomalu leze k odpadu... tohle už mě donutilo i poctivě se začít dívat na filmy z DC komiksů - 30%
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Chybějící Spielberg je znát. Všudypřítomné digitální efekty, včetně Jonese. Na jednom ze záběrů je dokonce poznat, že je to úplně někdo jiný než Ford. Akce už o dost ubrala obrátky, vše je pomalejší, nejspíš vzhledem k věku Indiany. A to nudí. Hudební motiv je samozřejmě fajn, každopádně doufám, i vzhledem k věku herce, že se jedná o poslední díl, aby to nedopadlo jak s Terminátorem. Slabé ***
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Film vcelku slušný na české poměry, nejvíc mě však baví místní komentáře a nějakém genderově zastaralém uspořádání snímku. To je opravdu někdo takový korekt(ál)ní bezmozek?
Total Recall (2012)
* za Kate, zbytek je o skoro o ničem. Zlatý originál.