Recenzie (120)
Wonder Woman 1984 (2020)
To je vtip? Jak první Wonder Woman byla asi nejlepším počinem DC, tak ta druhá je skoro nejhorším. Téměř všechno špatně, pokusy o romantiku, dobové "věci" nebo zfetovaný záporák s covidem a jeho "kočička"? Nejhorší na tom je, že ta hudba od Zimmera už není taková, jakou jí znám. Řekl bych, že v tomhle případě má film zbytečně velkou stopáž, akce prakticky žádná. Snad bude lépe.
Drvivý dopad (1998)
Asi nejlepší katastrofický film s meteority. Ukázka toho, že není nutné být megalomanský.
Armageddon (1998)
Tento film mám rád, protože tam hrají moji oblíbení herci...jenže kvalitativně, nikoliv efekty, ale scénářem a realistnoční je na tom lépe Drtivý dopad.
Godzilla (1998)
Jean Reno - nejlepší herec filmu
Bitka o Midway (2019)
Klasický Emmerich. Spousta kvalitní akce a přehnaného amerického patriotismu, kterému museli ustoupit střihy na japonskou protistranu. V tomto případě není film dostatečně vyvážený a vypadá tak, že Japonci jsou pouze sesmolená parta ufňukaců, co dostalo pár lodiček, zatímco Američani jsou ty jediní profesionálové, co umí vše nejlíp. Verze z roku 1976 je kvalitativně o dost lepší, byť nemá moderní efekty.
Marvel's Luke Cage (2016) (seriál)
První série se rozjela jako epická gangsterka plná prologů hlavního hrdiny i jednotlivých postav a jejich příběhů z minulosti, aby dokonaly celek seriálu. Bohužel konec série už není tak dobrý a druhá série je solidní slabota. I tak se jedná asi o nejlepší černošský seriál o Harlemu, který jsem kdy viděl.
S Babicou v karanténě (2020) (relácia)
Kdepak koronavirus, kam se hrabe na Jirku. Má to teď na co svést, když se po*erete. Těstovin a čočky je v domácích zásobách dost, stejně jako kečupu a toaleťáku. Takže ideálně, s Babicou v kadiboudě!
Moje bláznivé dievča (2008)
Výsměch originálu.
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Feministiská blond hovadina šáhlá pubertou. Punk is dead. Hodně špatné.
Terminátor: Temný osud (2019)
nebylo to vůbec špatné, škoda ignorace třetího dílu...