Recenzie (52)
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Film formou traileru, který přesně ve své podstatě vystihl to, co bylo účelem. Únavně zdlouhavé, ...and again, and again, and again, and again, and again :-D
Pevné puto (2009)
Zajímavý příběh, který se ale zbytečně vlekl a občas jsem se trochu i nudila. Od "drama/thriller" jsem teda čekala víc :-/
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (relácia)
Bavilo mě sledovat pěvecká vystoupení, nebavilo mě všechno ostatní.. od příšerných kostýmů moderátorů, přes ubrečené fanynky, až k nechutným zlozvykům některých porotců (konkrétně srkání slin Marty Jandové)
Dom snov (2003) (relácia)
Když vynechám ty přehnané emoce-rvoucí scény, kdy se sami designeři málem rozpláčou, když sdělují své zážitky z projektu, tak je to příjemný pořad. Proměny jsou opravdu extrémní, ale co je hlavní - jsou podle představ a na míru těm, kteří tam bydlí.
Ako sa stavia sen (2007) (relácia)
Změny jsou bez nápadu, jedou na páse jak podle šablony. Pavel Cejnar v pohodě, dělá, co se po něm chce. Ale co mě úplně zaráží je to, že z celého bytu se vždy rekonstruuje jen jedna místnost! To opravdu nechápu, že provedou "nádhernou" přeměnu například obývacího pokoje, a ložnice, chodba, kuchyň i soc. zař. je jako ze socialistického týdeníku. Když už, tak už... ne?
Nezvestní (2004) (seriál)
Geniální nápad, provedení, charaktery, herecké výkony.. jen jsem to po 3. sérii prostě vzdala
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Efekty, herecké výkony i všechno ostatní je příšerné, laciné a směšné.. ale jako dítě jsem to milovala :-D
Xena (1995) (seriál)
Jako dítě jsem ji milovala (ale jen do té doby, než se děj přesunul do Číny), teď už se na to nedívám, abych si nezkazila dojem..
Hannah Montana (2006) (seriál)
Hloupý a naivní seriál, nicméně když v telce nic není, tak se musím přiznat, že se na to klidně podívám..
Bez mobilu ani ránu (2004) (TV film)
Nic jsem nečekala, nic jsem nedostala.. mezi všemi braky, co jsem kdy viděla to není ale až tak odpadní záležitost, když pomyslím, pro jakou cílovou skupinu tohle bylo točeno..