Recenzie (129)
Cotton Club (1984)
Super hudba, super herci, super atmosféra, super spád, prostě super film u kterého se nebudete nudit. Nejlepší role Richarda Gera podle mě. Taktéž se mi líbí malá role Nicolase Cage:-).
V mene Angela (2002)
Naivní příběh. Jinak průměrná podívaná.
Navždy a ďaleko (1992)
Dobrá podívaná, která Vám umožní podívat se na 19. století v době osidlování Severní Ameriky(Oklahomy). Zbytečně dlouhé akorát. Jedna z Cruisových dobrých rolí. U mě také ubral "nadpřirozený prvek" zmrtvýchvstání.
Nomád (2005)
Na kazažský film to ušlo. Pěkná hudba. Pěkný příběh. Tři z pěti.
Grizzly Park (2008)
Příšerný obsazení, blbá kamera, blbý efekty. Nesmyslný děj. Ale ty ženy.
Traja v jednej posteli (2007)
Dobrej odpočinkovej film. Dle mě trochu jiný než než ostatní komedie/romantický.Překvapivý zvrat.
Zombies: Deň-D prichádza (2008)
Zasa zase zase a zase jsem viděl film podle "stejného scénáře". Silně nedoporučuju ztráta času, když už zombie tak něco jínýho(úsvit mrtvých popř.) tohle je mrhání časem.
Rain Man (1988)
Dle mě přehodnocené.K-mart sucks. Tom Cruise sucks. Dustin Hoffman paráda.
Red Rock West (1993)
Klišé.
Šílení (2005)
Nechutný. Kreativní. Podle mě až "pohádkový"(neberte doslova. děti by se s tímto snímkem neměli dostat do styku) ****