Posledné recenzie (7)
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Čekal jsem dalšího vojína Ryana nebo Černý jestřáb, ale nedostal jsem to ani zdaleka. Všechny ty válečné scény mi přijdou divně natočené, je to takové moc světlé, umělé a nedůvěryhodné a stejně bych hodnotil celý film. Pár slušných momentů to mělo, ale moc mě to nenadchlo... Některé věci úplně mimo, kilometrová sjezdovka na bobech s kropením Japonců, komediální nábor v podání Vaughna v táboru, to tam nemůžeš dát, když chceš, aby to lidi brali vážně... Messi fotbalista s granátem, no ty vole
Podozrenie (1990)
Je to solidní film, zlatá americká filmařina 90.let, má to kvalitu, ale táhne se to jak smrad... nečekané rozuzlení? Kdo to udělal, je jasné po půl hodince filmu, tak spokojenou manželku se svým nevěrným manželem jsem fakt snad ještě neviděl :D :D
Doktor Strange (2016)
2 hvězdičky za výborný začátek a dobré herecké obsazení, bohužel asi po 40 minutách jsem totálně ztratil pozornost, protože se po super úvodu film změnil v totální, animovanou scifi sračku, kde si borec rukama vykouzlil vše, potřeboval