Obľúbené seriály (9)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Tento seriál jsem si oblíbila, protože jsou tam úžasní herci a příběh je taky moc dobrý. První řada je nejlepší, ale druhá taky ujde, protože se tam odhalí spusta tajemství a taky je to dost napínavé. Třetí řada není ono, protože tam už nejsou vězni z první řady, ale to neznamená, že to bylo špatné. Jsem zvědavá na čtvrtou řadu.
Savageovci (2004)
Simpsonovci (1989)
Odložený prípad (2003)
Nejlepší kriminální seriál.