Recenzie (429)
Zámok hrôzy (1999)
Horor, který nikoho nezklame. Nechybí ani tajemný hrad a příběh plný vražd a neznámého zla...
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
S novým režisérem jsme se u Vězně z Azkabanu dočkali několika novinek. Např. trochu jiným pojetím filmu (takové milejší), ale také poprvé v historii filmů o Harry Potterovi jsme neviděli herce pořád v kostýmech - režisér nechal "dětské herce" nosit pohodlné oblečení a to film velice oživilo. Prostě neplatí pravidlo - jiný filmařský tým = úpadek kvality filmu...
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Druhý film ze série o Harry Potterovi neztrácí na kvalitě. Objevují se nám zde nové zápletky, nové postavy (Lucius Malfoy, Zlatoslav Lockhart, Dobby...) a již zde začíná platit "potterovské pravidlo": s dalším dílem je série čím dál více temnější. Ale to by nebyla "pohádka", aby to vše nakonec nedopadlo dobře...
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Další režisér, další nové postavy - hlavně spojené s Turnajem tří kouzelnických škol (Bradavic, Krásnohůlek a Kruvalu). Více napínavé a opět o něco temnější než díly předchozí. Herecké výkony hlavní trojice Radcliffe - Watsonová - Grint neklesají, ba naopak - jdou stále nahoru...
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Milé seznámení s mladým Harry Potterem a školou čar a kouzel v Bradavicích. Tomuto filmu snad není ani co vytknout. Nenáročný začátek, mírně napínavý střed a famózní konec. Prostě film jako podle šablony... :-)
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
S rostoucí kvalitou HP filmů jsem hodně zvědavý na šestý a dvoudílný sedmý film. Fénixův řád opět ukázal, že udržet kvalitu na vysoké úrovni není vůbec těžké ani po několika letech. Tomu také napomáhá střídání režisérů a obměňování herecké party...
Faunov labyrint (2006)
Del Torro se opět předvedl. Výborný film, kde je zkombinováno tajemno i trochu drsného válečného prostředí... Vše končí nečekaným vyvrcholením...
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Kultovní sci-fi seriál, který je tím nelepším, co můžeme najít. O čem seriál vypráví by bylo na dlouho, ale už samotná myšlenka cestování po vesmíru systémem Hvězdných bran je dokonalá...
Čarodejnice (1998) (seriál)
Tady jsem se nemusel o hodnocení moc rozhodovat - seriál Čarodějky je moje srdeční záležitost a u tohoto seriálu oceňuji kromě výnikajícího nápadu také herecké výkony hlavních hereček. Myslím si, že odchod Shannen Doherty po skončení 3. série seriálu na kvalitě neubral a příchod Rose McGowan pouze seriál nadupal čerstvou krví a úspěšně pokračoval až do svého zdárného konce...