Obľúbené seriály (10)
Spolucestujúci (2023)
Tohle historické drama je opravdu drama ve všech ohledech. A stojí především na hereckém obsazení Matta Bomera a Jonathana Baileyho. Ačkoliv někdy byly sexuální scény hodně explicitní, asi to k surovosti doby patří. Vše doplňuje vkusný soundtrack, který správně doplňuje jednotlivé scény. Snad jen po zhlédnutí kompletní série zůstává trochu smutno. Nejen ze závěru, ale spíše z toho, že se v minulosti taková zvěrstva ve státní správě v USA (a nejen tam) opravdu děla. A že to lidé s AIDS neměli lehké je snad jasné. Ale je to o to smutnější, že to tak prostě bylo. Nebyla to lehká doba. Opravdu bychom měli být rádi, že je to dnes většinou již dávná minulost a žijeme v moderní společnosti, kde tyto problémy řešit nemusíme. Přiznám se ale, že na konci závěrečného dílu i slza ukápla.
Srdcerváči (2022)
Srdcerváči jsou velkou srdcovou záležitostí jak v seriálové podobě, tak i v podobě původní komiksové. Začínající láska mezi dvěma kluky na střední škole v Anglii, skvělé a neokoukané obsazení je asi jedna z věcí, které si zaslouží největší pochvalu. Je to celé roztomilé a nejradši byste chtěli koukat dokola. A to je naprosto v pořádku. Více takových seriálů, prosím.
Sexuální výchova (2019)
Dlouho jsem se u ničeho nebavil tak, jako u Sexuální výchovy. Originální zápletka, dobré postavy, skvělé obsazení všech rolí často úplně neznámými herci a vše ještě podtrhává perfektní zpracování českého dabingu, které zrovna zde sedí fakt skvěle, protože rychlost některých dialogů a specifická slovní zásoba by mohla v původním znění ztratit pár vtipů, které takto vyzní naplno. Nebojí se sprostých slov, ale to by jinak nešlo a hodí se to sem. A Asa Butterfield v hlavní roli doslova září, stejně jako jeho český hlas Matěj Převrátil. Bravo! Asi nejlepší seriál za poslední dobu. Můžu jedině doporučit a slibuji, že nešlápnete vedle.
Glee (2009)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů současnosti. Hlavně v něm najdete mnoho překrásných písní v nových kabátech... A jinak je to taky docela vtipné...
Queer as Folk (2000)
Skvělý seriál, který zajímavým způsobem přibližuje divákovi komunitu gayů a lesbiček včetně toho, jak je přijímá společnost.
Čarodejnice (1998)
Tady jsem se nemusel o hodnocení moc rozhodovat - seriál Čarodějky je moje srdeční záležitost a u tohoto seriálu oceňuji kromě výnikajícího nápadu také herecké výkony hlavních hereček. Myslím si, že odchod Shannen Doherty po skončení 3. série seriálu na kvalitě neubral a příchod Rose McGowan pouze seriál nadupal čerstvou krví a úspěšně pokračoval až do svého zdárného konce...
Svatyně (2008)
Sci-fi seriál se zajímavým nápadem - útočiště pro různě zmutované bytosti. V hlavní roli vždy skvělá Amanda Tapping proslavená hlavní rolí v seriálu Hvězdná brána...
Pán času (2005)
Tento výborný seriál má velmi dobré obsazení, kvalitní vtípky a neuvěřitelné nápady - jak cesty časem do minulosti tak do budoucnosti... Je to jeden z mnoha kvalitních seriálů britské stanice BBC...
Hviezdna brána (1997)
Kultovní sci-fi seriál, který je tím nelepším, co můžeme najít. O čem seriál vypráví by bylo na dlouho, ale už samotná myšlenka cestování po vesmíru systémem Hvězdných bran je dokonalá...