Recenzie (220)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Tak nakoniec som samu seba presvedčila, že nejdem odsudzovať niečo, čo som nevidela a dala som Hobitovi šancu.. a fakt to bola neočakávateľná cesta. Ale nie neprekonateľná.
Svobodná umění (2012)
WOW! Som ohromená. Nádherný film s kopou úžasných myšlienok. Postava Elizabeth bola skvelá. Nápad s listami doplnený skvelou klasickou hudbou bol jedným z vrcholných okamihov. A aby som nezabudla na Zacka Efrona v pletenej čiapke s fľaškou H2O (:D) a rečami o tom, že všetko bude dobré!! Aj ja chcem takého kamoša :D
Prežijú len milenci (2013)
Trošku iný pohľad na upírov a na to, že byť jedným z nich nie je len "krv lízať". A hlavne ak žijete na svete niekoľko storočí. Hudba skvelo navodzovala správnu atmosféru (hlavne tá Adamova), avšak dej sa zbytočne vliekol (seriózne, 2 hodiny!?) a niektoré scény boli okato predvídateľné. Takže po dosť dlhom čakaní sa nakoniec moje očakávania nenaplnili.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
HIMYM ako celok si isto zaslúži to najlepšie hodnotenie. 6. séria bola síce v mojich očiach dosť slabá, avšak seriál svoje čaro znova našiel a to beriem ako plus :) A tých 9 rokov bolo vskutku legen ..wait for it.. dary. LEGENDARY!
Fantastický pan Lišák (2009)
Popravde som bola veľmi zvedavá ako tento počin dopadne. A nenachádzam slov. Wesovi sa podaril ďalší skvelý kúsok :) P.S. (a malilinký spoiler k záverečnej scéne) Všimnite si, že Ash pije Grape džús a všetci ostatní Apple :) Je proste iný!
Svatba s překážkami (1965)
"Ahoj Petře. Baví tě to když líbáš Malin?" Mmmm, to víš že baví. "Jak to chutná? Asi jako zmrzlina?" Nooo, možná ješte líp.. Bože tie hlášky, to sa človek nemôže nesmiať :) Konečne som to vypátrala na internete po 100 rokoch (v telke to chodilo pod názvom Ostrov čajok), aj keď iba s českým dabingom, ale na kvalite to neuberie. Na videokazetách sme to ako deti pozerali vo veľkom. Všetky diely sú super ale tento je NAJsuper :)
Moje nečekané sexuální dobrodružství (2012)
Neškodný a pozerateľný filmík. Postava Jordana mi strašne pripomínala Chucka (Bartowskeho, nie Norrisa :D). Tiež taký ťuťko. "Lesson 5" - tops: "Okay, whatever you just did right there, don't ever do that again." :D
Nymfomanka II. (2013)
Tak ako bol prvý diel celkom poetický a príbeh Joe bol perfektne zladený so Seligmanovým rozprávaním, tak mi tento diel pripadal z minúty na minútu čoraz väčšia fraška.. až to ňou vyvrcholilo.
Ona (2013)
Zhruba prvá polovica bola priam dokonalá! Ale potom nastal nejaký zlom a už som nechápala.. čo sa to sakra deje! Ale nápad treba isto oceniť :) Ten ma zaujal hneď. Škoda len, že napr. taká Olivia sa tam mihla len na jednu scénu, aj keď trailer bol zase raz spravený tak, že to vyzeralo, že pôjde o jednu z dôležitejších postáv.. A nemôžem si odpustiť ale scéna na pláži je najlepšia!
My sme Millerovci (2013)
Kašľať to.. zo smiechu som kŕče v bruchu dlho nemala! Know what I'm sayin? :D