Obľúbené filmy (10)
Ed Wood (1994)
Predvianočná nočná mora (1993)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Jackie Chan a čínsky poklad (1994)
Spider-Man 2 (2004)
Mind Game (2004)
Železný opičák (1993)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Pamatuji jak jsme bezcílně bloumal po profilech na čsfd a najednou se to stalo... film s 96%. Zázrak a k tomu z Koreje. Moje první setkání s korejskou kinematografií, co víc dodávat, prostě srdcovka.