Recenzie (10)
Elephants Dream (2006)
Spíše než po příběhové stránce oceňuji toto dílko z technického hlediska. Kdybych měl zhodnotit příběh, zdál se mi dost depresivní.
Robin Hood (2010)
Jako historický film velice vydařené dílo, ale k Robinu Hoodovi to podle mě mělo daleko.
Traja mušketieri (2011)
Tohle bylo špatný... zbytečně přehrávaný a dokonale doplněný o zbytečný a naprosto blbý detaily a celý to zabila vzducholoď, která od doby děje příběhu vznikla cca o 200 let později. Tenhle film je dokonalý návod na to, jak to všechno pěkně pos**t.
The Girl with the Tramp Stamp Tattoo (2011)
Jenom malinko nechápu důvod vzniku něčeho takovýho...
Arsene Lupin (2004)
Asi jsem čekal víc, než jsem dostal.
Monopoly – Hra o život (2011)
Skvělý nápad, ale provedení by mohlo být lepší.
Zemřít vedle tebe (2011)
Krásná práce, příjemná ke shlédnutí
Trosečník (2006) (relácia)
To je hodně špatný...
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Na novou pohádku to bylo celkem příjemný.
Piraňa 3D (2010)
Brrr! Taková kravina...