Recenzie (292)
Tanghi argentini (2006)
Naprosto úžasný krátký film. Má velmi originální námět, dokonalé provedení a krásně vyostřenou pointu. Nemám, co bych mu vytknul. Guy Thys dokazuje, že i čtvrthodinové video může být klenot. 10/10 [KVIFF 2008]
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
Kdybych to nedokoukal až do poslední scény, kde se (spoiler alert) mihne Vin Diesel, byl bych proti, aby se celá tahle splácanina jmenovala Fast & Furious. Black není Walker a Japonsko není USA. Jediné, co tento film pojí se zbytkem série, jsou (ne zas tak) rychlá auta. Po nadějném sequelu celkem zklamání... 4/10
Rýchlo a zbesilo 2 (2003)
Mám pocit, že tohle vznikne, když dáte dohromady Policajta z Beverly Hills, Miami a nabušená auta. Ucházející pokračování jedničky, rozhodně podle mě netrpí syndromem druhého dílu. 7/10
Rýchlo a zbesilo (2001)
Hezká auta, hezké holky, ucházející zápletka. Téměř všudypřítomný adrenalin akorát místy střídají až příliš statické konverzačky. Není to ale nic, co bych nepřekousnul... 7/10
Dvaja pátrači 3-D: Game Over (2003)
Rodriguez vsadil na klasické pojetí a vrací se zpět k pitomostem a parodii. Někdy do ale přepískne, a tak nedokáže zabránit efektu vytěžené ságy, s jejíž kvalitou to jde postupně do kopru.
Dvaja pátrači: Spy Kids 2 (2002)
Podobné jedničce. Nese se ve stejném duchu, jen se snaží být trochu vážnější, což jde očividně proti celému jemně dementnímu příběhu. Stále se ale divák příjemně pobaví... 5/10
Spy Kids (2001)
Oddychová akční rodinná blbost na nedělní odpoledne. Nehledejte v tom nic vážného, ani nic polovtipného. Zde Rodriguez dotáhnul srandu a všemožné pitominky do extrémů a vysloveně paroduje. Nedá se ale říci, že špatně. 5/10 za hodinu a půl ucházející zábavy.
Spy Kids 4: Stroj času (2011)
Nechutné a hloupoučké. Tímto filmem Rodriguez zabil celý brand. Nebýt Jessicy Alby, asi bych to nevydržel. Přesto, velké zklamání. 1/10
Zelený sršeň (2011)
Stylové guilty pleasure. Sice béčkové, ale prošpikované různými srandami a narážkami a celkově řemeslně taky moc hezky udělané. 7/10
Kick-Ass (2010)
Dokonalé, velmi zábavné a hlavně vtipné. Tak dobré jsem to nečekal. 9/10