Recenzie (110)
U pramene živé vody (1979) (seriál)
Pokud si vzpomínám, vynikající dokument z historie československé animované tvorby. Kéž by se někomu zachtělo projít archivy a vytáhnout znovu na světlo podobné kousky.
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelný záznam)
Režisérky v přechodu by měly tvořit pod zvýšeným dozorem.
Televizní noviny (1994) (relácia)
Zprávy ve střihu bulváru, aby se neřeklo proložené něčím aktuálním z politiky. Černá kronika a krimi dominuje. Určené pro posluchače Ulice a Růžovky.
Okres na severu (1981) (seriál)
I poté, co přefiltrujeme všechnu rudou barvu a zbavíme to všeho, co dělá soudruha soudruhem, přesto zbyde tak neuvěřitelná slátanina nesmyslů a nelogických a nepravděpodobných situací a ukázkových příkladů toho, jak se lidé (nejen) v té době nechovali, že ten odpad je zdaleka nevyjadřující to, co si tahle blbost zaslouží.
Ako ukradnúť Venušu (1966)
- Ta ruka se vám zahojila? - Ne, bolí... - Je to ta druhá ruka. - Infekce postupuje! Na mém soukromém žebříčku "Best comedy" těsně druhá v pořadí za legendárními Nebožtíky. A opět skvělý původní první dabing a můj miláček, ze všech padouchů ten padouch nejsympatičtější, Eli Wallach.
Princezná Nevesta (1987)
Jako kdyby to natočili Monty Python :)
Fanfán Tulipán (2003)
Za všechno, co se nepovedlo, vypíchnu hroznou kameru a střih.
Temné hlubiny (2018)
První, co mě napadlo, bylo: kruci, co to má ten chlap na hlavě? :) Průměrné béčko, tím ale neříkám, že ústřední dvojice to válí špatně....
Letisko '79 - Prípad Concorde (1979)
Akrobacie Concordu při maximální rychlosti, otevření okénka pilotní kabiny a střílení světlic jako klamných cílů mě pobavilo jako nic za dlouhou dobu! :)))
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Další vata snažící se vyplnit vakuum Prima universa. Vojta Kotek by si měl hlídat, kam šlape, protože hloupějších seriálů s amatérskými výkony už moc není. Těch pár herců, snažících se tu hrůzu udržet nad vodou to nezachrání. Ten Braunreiter (doktor Hrubý) je fakt děsivej.