Recenzie (36)
Monstrum (2022) (seriál)
Nehodnoceno, 2 díly viděny. Proč by měl být příběh tohoto vraha něčím odlišnější a ´´lepší´´ od ostatních viz. Edmund Kemper, Jerry Brudos, Richard Speck, David Berkowitz nebo Dennis Rader..... zajímavější pojednání o sériových vrazích je určitě série Mindhunter
Predátor: Korisť (2022)
Když nemáš sílu na to zabít srnku, musíš najít sílu na to zabít srnku z vesmíru, aneb film o hledání Síly - Ať tě provází Síla!
13 minut (2021) (TV film)
Vít Klusák má čuch na témata, to se musí uznat. Všechny spojuje jedna věc a to závažné problémy v naší společnosti. Snaží se vše ukázat v syrové podobě a během sledování i intenzivně zapůsobit na diváka. Problémem jeho témat (pokud autor zamýšlí, že se tím něco změní do budoucna a přepne se myšlení lidí) je paradoxně zobrazeno u jednoho účastíka dopravní nehody - nestane se vůbec nic, na nic to nemá vliv a pouze (snad) minimum se poučí. Pokud je cílem poučit alespon minimum, je to dobře? Není to málo?
Tenet (2020)
„Nesnažte se to pochopit, vnímejte to.“
Temný prípad - Season 3 (2019) (séria)
Temný případ není tím čím se zdá být, bohužel ani první serii se nepřiblížil na dohled, ikdyž to doháněl atmosférou - škoda. Nicu, zkus to jinak. Je potřeba to vidět ? Bohužel ne, vata a nuda......A příběh - to je de facto jen taková nešťastná náhoda. Nebo není ?
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Proč se to nikam neposunulo? Proč je dějová linka č.2 (Finn+korejka) naprosto neúčelná a zbytečná ? Proč je Poe degradován za neuposlechnutí, když v dějové lice č.2 si jedou na vlastní pěst a de facto způsobí genocidu odboje ? nemastné, neslané, nudné a smutné, žádný vývoj žádný posun jen nádherný vizuál, ale to je pro mě málo. Škoda, velká škoda, když se tímto směrem vydala taková obrovská popkulturní značka. PS: nabízí se mi srovnání se syndromem Hobit.
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
To co fungovalo v jedničce jako vtipné , inovativní, čerstvé a k zasmání je zde znásobeno. Jakoby autoři čekali až jednotlivé postavy a scénky dozrají mezi fanoušky. Tančící Groot - fajn dáme mu celou scénu, létající šíp ? Fajn dáme mu víc prostoru. Dvojka se snaží jít více do hloubky postav, vztahů, ale aby jedna věta prohloubila náš vztah k mývalovi? Za mě tedy o dost horší než předchozí díl. Škoda
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Upřímně nevím jak bych měl tento film hodnotit, protože ´´výsledný´´ dojem skáče z jedné na pět hvězdiček a zpět. Nechápejte mě špatně, ale takových mikropríběhů byly za druhé světové války určitě desítky. Tak čím je tento lepší než ty ostatní....
Prvý kontakt (2016)
Nádherné komorní sci-fi, kdy ústřední myšlenka je opravdu nosná. Vše si nechá až na samotný konec, kdy do sebe hezky vše zapadne bez domýšlení a hledání náznaků. Stačí mít jen mysl otevřenou. Byl to zážitek. PS: otom jak byla využita kompozice záběrování očekávám zisk zlatého plešouna v technické kategorii.
Pozemšťan (2007)
Určitě zajímavé téma na zpracování, ALE u pozemstana jsem měl problém s tím (abych nespoileroval), jak mohl být tím kým byl na místech a v dobách, tak zásadních pro naše lidstvo + pověstnou korunu tomu nasadilo uvědomění si jednoho člena osazenstva na chatě (synopse) čím mu je on osobně.... Komorní drama miluju, ale u tohoto jsem kroutil hlavou jak to nebylo logické...... Každopádně koho tento film zasáhl více než mě, tak doporučuji knihu: Případ doktora Karpety