Recenzie (340)
Hitparáda televizní zábavy (2006) (relácia)
Nebudu hodnotit (výrazná nekonzistence kvality jednotlivých scének), ale sestřih viděného, příště bude co? Sestřih sestřihu viděného? To nej z hitparády televizní zábavy? Sestřih sestřihu sestřihu viděného? To fakt úplně nejlepší z nelepšího z hitparády televizní zábavy?
Šialenci na snowboardoch (2001)
Pohodová komedie na jedno podívání (u mě už teda dvě) + písnička od Foo Fighters (Win Or Lose).
Supertajná zbraň (1997)
Scénu, kdy Shaq odhazuje ten granát museli určitě točit mnohokrát, protože Shaq je znám svým ne zrovna excelentním proměňováním šestek... No, ale jinak to byla hrozná kravina.
Cesta (2009)
Po skončení Cesty jsem si vzpomněl na písničku od Jasné páky Máma táta: "je to prostě stálej pohyb odnikud a do nikam". Asi tak.
Džúbei a umění nindžucu (1993)
Pecka!
Diktátor (2012)
Diktátor aneb kterak se Aladdin svou vlastní lampu tříti naučil.
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Oddechovka, jaká mi sedí (nesnaží se mít moralizující přesah). Navíc Guy sází jednu hlášku za druhou. Akorát Maggie Grace mi tam moc neseděla, ale to je detail.
Muži v čiernom 3 (2012)
Oproti dvojce posun dopředu, Brolin má Jonese dobře načtenýho (i když použít výraz načíst ve smyslu nastudovat mimiku druhýho člověka, je trochu nepřesný). Bavil jsem se slušně, rozhodně víc než u druhýho dílu. Ale jedno se tomu dá vytknout, a o tom už se tu někdo zmiňoval, že je ve filmu málo emzáků (což je ve filmu pojednávajícím o agentuře bojující proti šmejdu z vesmíru celkem tristní). Celkově dobrá odpočinková zábava.
Fontána (2006)
Těžko hledat slova (stejně jako se mi děj těžko popisoval přítelkyni). Aronofsky je režisérem velmi kvalitních a silných filmů, na které se ale znovu v dohledné době těžko podívám (Pí jsem neviděl, Wrestlera klidně zkouknu znovu, ale platí to o filmech Černá labuť, Requiem za sen, Fontána). Jsou to filmy, které mě zaujaly, do jisté míry i ovlivnily (Requiem za sen budu jednou pouštět dětem v rámci protidrogové tématiky :-D), ale přeci jen se k mým nejoblíbenějším filmům zřejmě nezařadí. Jedna věc by mě přeci jen zajímala, a sice Aronofského verze Wolverina. :-)
Pád do tmy (2005)
V první půlce je to tísnivě (doslova) speleologické. Ve druhé půlce, po setkání s neznámými, je to řezničina hodná Marshalla. A konec? Taky dobrej. Celkem vzato slušný horor. Ale nevlezl bych tam ani náhodou (musel bych celou dobu v jeskyni zatahovat břicho a i tak bych se nikam nevešel).