Obľúbené seriály (10)
Black Books (2000)
Futurama (1999)
Futurama pro mě byla a je zjevením. Takovou bombu jsem prostě nečekal. Docela jsem byl zvědav i na český dabing a musím říct, že ačkoli na originál nemá, tvůrci se s tím popasovali hodně slušně. A taky se mi líbí, že Hermese má brněnské přízvuk. Ale kdo je absolutní vládce? Dr. Zoidberg. Pokaždé když ho vidím, musím se prostě smát. A to jeho whoop whoop whoop nemá chybu. No a v závěsu je Bender, nejlepší robot, co znám. "Tak já si postavím vlastní Lunapark s děvkama a karbanem. Ále, čert vem Lunapark."
Simpsonovci (1989)
Seriál se spoustou skvělých vedlejších postav, ale co si budeme nalhávat, všechno to na svých bedrech táhne ve všech směrech geniální Homer... Ledaže... :-)
Priatelia (1994)
Červený trpaslík (1988)
Bratstvo neohrozených (2001)
Podle mě to nejlepší, co o 2. světácké válce vzniklo. Prožil jsem s Easy Company 10 úžasných hodin a držel jsem ji palce i na nohách. Sice to některým členům nepomohlo, ale o to byl můj zážitek větší. Klobouk dolů před tvůrci a hlavně před všemi, co bojovali ve WWII (a tím nemyslím World of Warcraft II).
Ajťáci (2006)
Haló, haló! (1982)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Komu se zdá mé hodnocení vysoké, zde je vysvětlení mé: 1. řada 5*, 2. řada 3*, 3. řada 4*, 4. řada 3*. Osobně bych něměl nic proti tomu, kdyby seriál skončil po první sérii. Vidím to jako dnes: bylo zkouškové období, termíny klepaly na dveře, ale ty byly zamčené a za nimi já hltajíc PB! Mile mě překvapil a mým největším oblíbencem první série se stal Peter Stormare alias John Abruzzi!